Czytano 318670 razy przez 23567 osoby. Aktualnie 50 osób.

Wynalazki

Istnieje zapotrzebowanie na nowej generacji porównywarki internetowe, które będą zdolne optymalnie podzielić prezentowany im koszyk zakupu towarów pomiędzy różne sklepy internetowe. Taka porównywarka powinna mieć wirtualny katalog sklepowy powstały jako generalizacja katalogów wszystkich sklepów, które ma ta porównywarka obsługiwać. Przy towarach nie będzie więc jednej ceny towaru ale ich zakres jaki jest spotykany w tych sklepach. Klient przegląda ten katalog i zbiera w koszyku zamówienia na towary, które chciałby zakupić. Na koniec wciska przycisk „OPTYMALIZUJ”, który tworzy zestawienia możliwych zakupów w różnych sklepach prowadzące do możliwie najniższego łącznego kosztu zakupu towarów. Na początek klient dostaje zestawienie jak kształtuje się minimalny koszt zakupu w zależności od liczby sklepów na jakie rozbija się zakup. Listę rozpoczyna rzeczywiście najtańszy zakup lecz wymagający rozbicia zakupu na wiele sklepów ekstremalnie nawet tyle ile towarów chcemy kupić. Kolejne pozycje na liście to coraz mniejsza liczba sklepów na jednym skończywszy. Jeśli jesteśmy zainteresowani którymś z tych rozwiązań to po kliknięciu rozwija się nam ono w kolejne grupy sklepów coraz drożej realizująch nasz zakup. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient nie musi kupować w matematycznie najtańszym układzie sklepów, lecz narzucić też swoje preferencje na to gdzie boi się lub nie lubi kupować, a gdzie robi to chętniej. Porównywarka po wyborze pokazuje, gdzie co kupić.

Czytaj dalej: "Psychiatryk"

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Bez nich strona nie będzie działała poprawnie. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.